Οι Ελληνές αγοράζουν πλέον και τρόφιμα από το Διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Οι Ελληνές αγοράζουν πλέον και τρόφιμα από το Διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Αυξάνεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αγοράζουν ή αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω του διαδικτύου, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Η ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, σε δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, δείχνει ότι μια από τις βασικές τάσεις είναι η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων.
Συγκεκριμένα, το 24% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αναζητούν πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο παραδοσιακό κανάλι αγορών (π.χ. σουπερμάρκετ), ενώ το 23% είναι σταθερά δέκτης της κύριας πληροφόρησης του από ηλεκτρονικά μέσα, το 18% μέσω των social media και το 5% μέσω του κινητού του τηλεφώνου.
Ενδεικτικά, το 16% των αγοραστών σουπερμάρκετ δηλώνουν ότι το 2015 αγόρασαν μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν, το οποίο πριν προμηθεύονταν από κάποιο κατάστημα.
Τα είδη που προτιμούν οι καταναλωτές να αγοράζουν μέσω των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ περιλαμβάνουν κυρίως προϊόντα εκτός της κατηγορίας των τροφίμων όπως είδη προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.
Στην πλειονότητά τους οι καταναλωτές είναι κυρίως νέοι οικογενειάρχες, νεαρά ζευγάρια ή εργένηδες που ζουν στα αστικά κέντρα, φανατικοί των ηλεκτρονικών μέσων, καθώς και κυνηγοί προσφορών και εκπτώσεων. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι προς το παρόν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ στην Ελλάδα εξυπηρετούν μόνο μεγάλα αστικά κέντρα και λιγότερο την επαρχία.

Comments

comments

Posts Carousel

Latest Posts

Featured Videos

Categories

Comments

comments