CNBC: Στην Ελλάδα κανείς δεν πιστεύει σε τίποτα πια

CNBC: Στην Ελλάδα κανείς δεν πιστεύει σε τίποτα πια

Με την Ευρώπη να είναι αντιμέτωπη με κρίσεις, όπως το προσφυγικό, η οικονομική επιβράδυνση, η πολιτική αποσύνθεση μετά την ψηφοφορία για το Brexit είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς ότι η Ελλάδα κυριαρχούσε στα πρωτοσέλιδα το περασμένο καλοκαίρι, επισημαίνει σε εκτενές δημοσίευμά του το CNBC.

Ενα χρόνο μετά τις βασανιστικές διαπραγματεύσεις για το τρίτο πακέτο διάσωσης και μετά από ένα νέο μνημόνιο, η κατάσταση στην Ελλάδα δείχνει να είναι μοιρασμένη σε αυτούς που υποφέρουν και σε αυτούς που προσπαθούν να δημιουργήσουν κάτι μέσα από αυτή τη δύσκολη συγκυρία» αναφέρει το δημοσίευμα, σημειώνοντας ότι η ζωή πλέον έχει γίνει δύσκολη για τους απλούς Έλληνες λόγω των περικοπών και της ανεργίας.

«Κανείς δεν πιστεύει σε τίποτα πια. Υπάρχει μια γενικότερη παραίτηση. Οι άνθρωποι έχουν βρει καταφύγιο στις οικογένειές τους και παλεύουν μόνο για την οικογενειακή επιβίωση» σχολιάζει για το τίμημα που είχε η κρίση στην ελληνική κοινωνία, ο Ευάγγελος Κυριμλής, που εργαζέται σε οικογενειακή επιχείρηση, έχοντας επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη μετά από εργασία στο Λονδίνο.

Το CNBC παραθέτει τα βασικά οικονομικά στοιχεία της ελληνικής οικονομίας, τα οποία υπογραμμίζουν την άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας ωστόσο, σχολιάζει πάντως ότι τα τελευταία στοιχεία ΑΕΠ δίνουν μια ελπίδα χάρη στην μικρή αύξηση το β΄τρίμηνο.

Παράλληλα σημειώνει ότι η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας στην ΕΕ ενώ κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην έρευνα της DiaNEOsis τον Ιούνιο που κατέδειξε ότι πολλοί Ελληνες μόλις και μετά βίας τα βγάζουν.

«Η ακραία φτώχεια στον ελληνικό πληθυσμό έχει αυξηθεί από 2,2% το 2009 σε 15% το 2015, και 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι- στα 11 εκατ. του πληθυσμού ζούνε σήμερα σε συνθήκες κάτω από τα όρια της ακραίας φτώχειας», τονίζεται.

Comments

comments

Posts Carousel

Comments

comments

Afieroma.gr
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.