Μετά την καμπάνια «Διόνυσος» και τα κακόγουστα δήθεν αρχαιοελληνικά αγάλματα με σορτς και λουλούδια στα αυτιά, η εταιρεία μόδας ζητά να στήσει πασαρέλα με μανεκέν στην Ακρόπολη και με φόντο το αρχαίο μνημείο του Παρθενώνα.
Ένα προκλητικό και κακόγουστο αίτημα – μετά ανάλογο εγχείρημα της Coca Cola να θελήσει να αντικαταστήσει τις κολόνες του Ιερού Μνημείου και παγκόσμιου συμβόλου Πολιτισμού – θα απασχολήσει τη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου την Τρίτη. Τα μέλη του θα κληθούν να συζητήσουν σοβαρά την απαράδεχτη πρόταση της Gucci να κάνει επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα!
Το αίτημα, όπως αποκαλύπτει ο Ελεύθερος Τύπος, κατατέθηκε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών και αφορά τη διοργάνωση fashion show την 1η Ιουνίου μπροστά από τον Παρθενώνα.
Η εταιρεία ζητά, επίσης, άδεια να κινηματογραφήσει την επίδειξη.
Κατά πληροφορίες η εισήγηση της Εφορίας προς το ΚΑΣ είναι αρνητική γιατί ο χαρακτήρας και η σπουδαιότητα του μνημείου δεν επιτρέπουν την παραχώρησή του για εκδηλώσεις.
Τον τελευταίο λόγο, πάντως, θα έχει η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου στην οποία θα καταλήξει η γνωμοδότηση του ΚΑΣ επί του αιτήματος της γνωστής εταιρείας ρούχων.
Στελέχη της αρχαιολογικής υπηρεσίας εξηγούσαν ότι το αίτημα αφορά ένα κανονικό ντεφιλέ με πασαρέλα και μουσική.
Η «αγάπη» της Gucci για την αρχαία Ελλάδα είχε φανεί με την καμπάνια της σειράς «Διόνυσος» στα πλαίσια της οποίας αναρτήθηκαν στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram τρία βίντεο στα οποία ο Διόνυσος εμφανίζεται με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί, ενώ φωτογραφίζει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό και μετράει την δημοφιλία των εικόνων του ανάλογα με τα «likes» που κερδίζει. Ο Κέκροπας μοιάζει ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορά γυναικεία αξεσουάρ και η Καλλιρρόη κρατά ένα iphone. Και μόνο η πρόταση δείχνει τον στυγνό εμπορευματικό της χαρακτήρα και την υποτίμηση κάθε πολιτιστικής αξίας από την πλευρά της.